القائمة الرئيسية

الصفحات

فرانك !! ممكن تطلع غرفتك حالا !! ارجوكك اطلع غرفتك

قصص قبل النوم قصص اطفال قبل النوم قصص للاطفال قبل النوم حواديت ماما نونا قصص اطفال قبل النوم مكتوبة قصص قبل النوم للأطفال قصص اطفال قبل النوم طويلة قصص الانبياء, قصص اطفال, قصص رعب, قصص واقعية, قصص قبل النوم, قصص القران, قصص العربية, قصص عالمية قصص رعب, قصص واقعية, قصص قبل النوم, قصص عالمية قصص خيالية قصص اطفال قصص قصيرة قصص خرافية قصص الاطفال قصص للاطفال قصص عربية للاطفال قصص اطفال جديدة قصه قصيره

 والدتي سافرت ولاية تانية لمدة اسبوع وسابتني مع اخي فرانك تؤامي الاكبر مني ب 3 ساعات ، انا وفرانك شخصيتين مختلفين تماما ! ديما بيقولي الشيء الوحيد ال بيربطنا هيا لعبة Lol او اختصار ل League of Legends هي لعبة فيديو علي الانترنت ، فرانك بعتلي رسالة الساعة 12:09 بالظبط وبداء حوار غريب .. من غير مدخل في تفاصيل كتير ! انا هعرض الشات !

«فرانك 12:09» : ايدين ممكن تقفل حنفية الحمام !
«ايدين 12:10» : ماما قبل متمشي فهمتك ان ايدين هيبقي الشغالة بتاعتك ؟
«فرانك 12:10» : بلاش المعاملة تبقي كده وياريت نقضي اليومين دول كويسين ! انا شوفتك عديت علي غرفتي ودخلت الحمام من شوية !
« ايدين 12:13» : انت بتقول ايه !!! انا مخرجتش من اوضتي من الساعة 6 ! ..
« فرانك 12:14» : بقولك شوفتك بجاكتك الرصاصي ! مش عايز تتحرك وهتفضل في كسلك قول اقفله انا بس متكدبش !
.
«ايدين 12:16» : انت عارف اني بكره الكدب فرانك ! وبعدين يوم ما هكدب هكدب عشان قفل حنفية مايه ؟؟ فرانك انت تافه !
« فرانك 12:17» : انت بدات ترعبني ايدين !!!
«ايدين 12:20» : ليه !!
« فرانك 12:22» : لانك من شويه دخلت الحمام ! وانا فاتح باب غرفتي ! طلبت منك كوب ماء بس كان الجو مظلم في الصالة المبة مش شغالة وقفت لمدة 3 ث بدون حركة بعد مطلبت الماية وكملت مشي للحمام !! ملمحتكش خرجت تاني ؟ بس الحنفية بقالها نص ساعة شغال فببص علي الواتس ابب بكلم صديقي لقيتك اون لاين قولت يمكن عديت من غير ماخد بالي !! بس انت بتفني كل ده !!
«ايدين 12:24» : اقسملك اني مخرجت من غرفتي من الساعة 6 ! من ساعة مكالمة ماركوس لما قولتلي وطي صوتك !!..
« فرانك 12:25» : اوك ! اقفل باب غرفتك متفتحوش مهما حصل ! علي مشوف الدور السفلي والحمام وغرفة الضيوف !
« ايدين 12:26» : انا معاك علي الواتس ابب مش هقفل !
« فرانك 12:30» : انوار الدور السفلي كلها مغلقة شيفها من السلم ! انت قفلت الكوبس !!
« ايدين 12:32» : انت عارف انا مبحبش الظلام ! هعمل كده ليه ؟
«فرانك 12:34» : حاسس بماية وانا نازل علي السلم في رجلي ! ..
« ايدين 12:35» : الحنفية!! انت مقفلتوش متجهتش للحمام ليه الاول تقفل الحنفية !
« فرانك 12:36 » : ايدين !!! ايدين اتصل بالطواريء حالا !!! دي مش ماية !! كاسبر .. الكلب كاسبر بتاع ماما مدبوووح !! النور جه 3 ثواني وطفي تاني !!!..
.
«ايدين 12:40 » : فرانك !! ممكن تطلع غرفتك حالا !! ارجوكك اطلع غرفتك !!
« فرانك 12:42» : الزوهرية بتاعت الورد وقعت !! وسمعت ضحكة صغيرة ايدين !! انا مش هينفع اطلع دلوقتي ، انا ورا الكنبة !!
« فرانك 12:44» : انت غبي !!! غبي ياايدين ! مش قولتلك متخرجش من غرفتك انت علي السلم فوق ليه النور جه 3 ثواني وشوفتك !
«ايدين 12:45» : فرانك اطلع غرفتك بسرعة !! انا مسكتني رجفة ورعشة ! انا مخرجتش من الغرفة ارجوك اطلع انا بجد اترعبت !!
«فرانك 12:47» : امال اصوات اقدام مين ال نازل علي السلم !!!
« ايدين 12:48» : ريكورد « فرانك !!! اجري يافرانك انا مخرجتش من غرفتي !!! اجررررري انا مش هكدب عليك !!!
« ايدين 12:50» : انا سمعتك بتصرخ !!! فرانك انت كويس ؟؟ فرانك !! فرانك رد عليا !!..
« فرانك 12:51» : انا كويس .. انا كويس ايدين !! انا طالع حالا .. انا بس بتاكد ان مفيش حاجة !
«ايدين 12:55» : انا هتصل بالطواريء علي ماتطلع !! ..
«فرانك 12:56» : لا لا عشان ميكنش بلاغ كاذب !.. احنا متورترين ايدين متوترين جدا .. ايدين انزلي حالا !
«ايدين 12:58» : فرانك ! انت قولتلي اوعي تنزل من غرفتك مهما حصل !!
«فرانك 01:00 am »: ودلوقتي بقولك انزل نشوف في ايه !!
« ايدين 01:01 » : وكاسبر ال مات !!
«فرانك 01:03» : انا اكيد بيتهيالي ممكن ميكنش مات بس تعالي نشوف مع بعض !!
« ايدين 01:05» : انا مش هنزل فرانك !!
«فرانك 01:09» : هطلعلك انا نشوف حل خليك فاتح الباب ..
«فرانك 01:10» : افتح الباب انا بخبط بخوف !! مش عايز اصدر صوت !
« ايدين 1:15» : انا حاطط الدولاب ورا الباب !! والسرير مش خوف منك بس عايزك تتكلم فرانك .. انا عايز اسمع صوتك ؟
« فرانك 1:16» : انت بتشك فيا ايدين !!! انا نزلت عشان اعرض نفسي للخطر لو في خطر وانت تقفل الباب !
«ايدين 1:18 » : مش بشك فيك !!! اقسملك اني بحبك !! بس انت كلامك اتغير بطريقة غريبة !! ..
«فرانك1:20» : ريكورد « حقك تشك بس اهو مش ده صوتي !!»
«ايدين 1:25» : ايدين انا شلت السرير !! بس مش هشيل الدولاب ولا افتح ترابيس الباب الا لما تجوبني علي سؤال واحد !
« فرانك 1:25 » : ايه هو !
«ايدين 1:30 » : ديما تقولي انا مش عارف احنا تؤام ازاي !! كل شيء بينا مختلف اهتمامتنا مختلفة ! ديما تقولي اننا بنتشارك في حاجة واحدة ! ايه هيا !!
«فرانك 1:50 » اننا مبنكدبش !!
«ايدين 1:55 » انت مش فرانك !!!
.
مرت ثلاث ايام النت فاصل ! موبايلي فاصل كل ال بسمعه هو صراخ فرانك براا !'كنت اوقات بضعف !! اوقات بحس اني وحش جدا !! مرت ثلاث ايام من غير طعام الماية كانت بسيطة !! لحد مولدتي جت !!.. سمعت صراخها براا ..فتحت الباب ! كان فرانك ميت ورا الكنبة ! والكلب كاسبر في الصالة !! فرانك مات من اول صرخة ميت موته كلها رعب .. مش عارف لو كنت فتحت كنت هشوف ايه ؟ قاتل محترف !! ولا هشوف حاجة تانيه تخليني زي اخي فرانك.!!
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع