القائمة الرئيسية

الصفحات

قصص قبل النوم قصص اطفال قبل النوم قصص للاطفال قبل النوم حواديت ماما نونا قصص اطفال قبل النوم مكتوبة قصص قبل النوم للأطفال قصص اطفال قبل النوم طويلة قصص الانبياء, قصص اطفال, قصص رعب, قصص واقعية, قصص قبل النوم, قصص القران, قصص العربية, قصص عالمية قصص رعب, قصص واقعية, قصص قبل النوم, قصص عالمية قصص خيالية قصص اطفال قصص قصيرة قصص خرافية قصص الاطفال قصص للاطفال قصص عربية للاطفال قصص اطفال جديدة قصه قصيره قصص رعب قصص مرعبة قصص روايات قصيرة قصص,قصص اطفال,قصص عربية,قصص عربيه,قصص قصص,قصص للاطفال,قصص عربي,قصص عربية للاطفال,قصص العربيه,قصص الاطفال,قصص العربية,قصص قبل النوم,قصص الاميرات,قصص اطفال قبل النوم,قصص للاطفال قبل النوم,قصص قبل النوم للاطفال,قصص رعب,قصص رنا,قصص الجن,قصص اطفال سندريلا,قصص كويلي,قصص مرعبه,قصص مرعبة,قصص مخيفه,قصص معبره,قصص مفيده,قصص مشهوره,رنا قصص رعب,قصص رعب رنا,قصص الارواح,قصص فيها عبره,قصص رعب حقيقية,قصص اطفال جديدة,قصص مرعبة حقيقية,قصص حقيقية مرعبة,قصص الجن و الارواح,قصص سحرية للأطفال,قصص مضحكة للأطفال


 -- ارجوك .. ساعدني ، مترحش هنااااك ساعدني !!

دي الجملة ال سمعتها وانا ماشي علي الطريق الصحراوي .. واثناء قيادتي لقيت بنت في نص الطريق ! .. البنت كانت خايفة جدا .. بتشاور بالهفة كاني منقذها الوحيد .. في الحقيقة انا بخاف ! خصوصا ان مينفعش حد يجي المكان ده اصلا مشي ؟ .. كل ال كان بيدور في ذهني انها شبح .. اه شبح زي كل القصص ال بقراها .. دوست بنزين وانا بتجاهلها .. سمعت جملة بتقولها
-- -- ارجوك .. ساعدني ، مترحش هنااااك ساعدني !!
لقيت نفسي بدوس فرامل وبقف !! .. يعني ايه مرحش هناك ؟؟
فضلت اشاور في عقلي ارجع ولا لا .. بس هي كانت بتجري !! بتجري عليا بسرعة غريبة !! .. وقفت ! امشي ولا استني !! بتقرب .. لا انا هستني وهقفل الازاز .. وقفت قدام العربية ، كانت هدومها متقطعة ومصابة !! .. بتقول جملة واحدة ..
-- ارجوك ساعدني .. ارجوك متمشيش انت الشخص الوحيد ال يقدر يساعدني !!
انا متاخر !! .. متاخر علي الشغل ولو موصلتش في الوقت المناسب هتحصل مشاكل .. فتحت الازاز ! وقولت ..
- انتي ايه ال جابك هنا ؟ ايه ال جايبك في الوقت ده !
-- ارجوك متخفش مني .. انا ال خايفة !! ..
- خايفة من ايه ؟
-- خايفة منهم !! .. هيقتلوني .. وصدقني بيدورا عليا ولو شافوك لوحدك هيقتلوك ..
- طيب اهدي .. ممكن تهدي
فتحت باب العربية ودخلتها من البرد ..
-- احكيلي ومتخفيش ..
فضلت تنفخ في ايديها من البرد ..قفلت الازاز وشغلت المكيف السخن ، شكرتني وبدات تحكي ..
-- مش فاكرة اي حاجة غير اني اضربت علي دماغي وانا خارجة من الشغل لقيت نفسي في مكان غريب .. اوضة ضلمة وسامعة اصوات صراخ .. اه صراخ لبشر !! ناس بتسنجد وبتقول ارجوكم متقتلونيش .. مكنتش فاهمة اي حاجة .. فضلت اتنفض واترعش من الخوف .. باب الاوضة اتفتح شوفت الضوء وشوفت واحد ملثم .. بيشيل واحد من الاوضة ال انا فيها !!! الاوضة مكنتش فيها لوحدي .. الاوضة فيها اكتر من واحد عملت نفسي مغمي عليا !! ..
شالو علي كتفو .. وخرج بي ، تقريبا نسي يقفل الباب !! .. خرجت وانا بتسحب .. شوفت الملثم ده وهو بيشدو بياخد الراجل .. وبيستلموا اتنين ..
مكنتش عارفة اخرج ازاي .. ريحة الدم في كل مكان .. الغريب ال شوفته هو كمية رؤس البشر ال موجودة ..!! المنظر كان يخوف ..
فضلت اتسحب عشان ادور علي باب الخروج .. باب الخروج في الممر وعشان اخرج كان لازم اعدي علي الاتنين ال اخدو الراجل ده ..
فضلت تترعش جامد ..
-- اهدي .. اهدي وكملي وانا هساعدك !! هساعدك وهنوديهم في ٦٠ داهية !!
-- مش عارفة انسي نظرت عين الراجل ال واخدينه وهما رابطين ايده ورجله وعملين بلاستر علي بوء .. مش عارفة انسي نظرت عينه وهو بيبص عليا وبيتمني المساعدة .. انا جريت .. جريت وهما حسوو وجريوا وراياا .. محدش لحقني .. بس لازم نمشي من هنا هنموت ..
كانت حالتها صعبة جدا ..
اتصلت قدمها بالشرطة واديتها حقنة تهديها بما اني دكتور .. !
قولتلها توصفيلي المكان ورحنا انا وهي ..
طلعت مسدسي ال بسيبه في التابلو .. كان مكان مهجور جدا لما قولتلها ان ده المكان قالتلي ايوه ..
نزلت انا وهي .. كنا ماشين بخطوات خفيفة ، الغريب ان لما دخلت لقينا حاجة غريبة ..! هي ال قالتلي عليها
-- الاتين دول الاتين ال كانو بيجروا وراياا !!!
لقيناهم مقتولين علي الباب .. هو ايه ال بيحصل في البيت ده !! .. طلعت مسدسي ولقيت الراجل ال مثلم قدامي !! .. البنت ال معايا وقعت فجأة .. صوبت مسدسي نحيته وانا بقوله
- اعتبر ان دي اخر عملية انا هعملها معاك .. البنت دي لو كانت هربت كانت هتودينا كلنا في ٦٠ دهية !! دي كانت هتكشف المكان ؟؟
-- انا بعد اتصالك قتلت الاتنين ال مستهترين يادكتور .. اتمني متتاخرش تاني .. في شغل كتير جوا .. ابدا بالعروسة دي ..!!
شالها وحطها علي الكرسي ..
اخر حاجة شوفتها واخر حاجة قالتها قبل مديها المخدر الكلي ..
-- ارجوك ساعدني ..
بس للاسف انا الشخص الوحيد ال مينفعش يساعدك ..!
هل اعجبك الموضوع :

تعليقات

التنقل السريع